November 27, 2011

Christmas Is All Around Me

1. neděle adventní.
Jako krásný předdárek jsem od Vás obdržela spoustu milých komentářů a několik prvních pravidelných čtenářů.
Těší mě, že se Vám tu alespoň trochu líbí a máte v úmyslu se vrátit.
Děkuji :)

Já mám pro dnešní večer jasný plán.
Dočtu posledních pár stran antropologie, pak si udělám čaj a lehnu do postele k Love Actually. Už pátým rokem je to můj rituál na první adventní neděli (a po ní v libovolném množství až do Štědrého dne).

zdroj: csfd.cz

Také milujete Lásku nebeskou v čase předvánočním? 
A jaké další filmy Vám v tomto období roku dělají společnost?

7 comments:

  1. Já miluju všechny vánoční filmy před vánoci ,dodá to tu správnou atmosféru a náladadu:)

    ReplyDelete
  2. Tak to už je kultovní záležitost, mimchodem děkuji za milý komentář. Jsem na magistrovi na vysoké :)

    ReplyDelete
  3. krasnej film :X

    http://thuy-onlineshop.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Taky se stala nedílnou součástní mých vánoc, já si ji teda ordinuju až těsně před štědrým dnem :-)

    ReplyDelete
  5. tenhle film mam moc rada:-

    jinak se hlasim jako tva nova sledovatelka:-)!!
    tvuj blog se mi moc libi,jdu si projit dalsi tvoje clanky:-)

    ReplyDelete
  6. Color Beam: Děkuji mockrát, já už se byla podívat na tvém a jen jsem žasla, co vše se nedá na nehtech vytvořit! Překrásné :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment!
I will get back to you soon :)