November 25, 2011

Mascara Battle

Tak je tady slibovaný post o řasenkách, a bude jen o těch od Maybelline. 
Řasenky Maybelline nepatří mezi mé oblíbené - jsou nejoblíbenější a jiné už nepoužívám. Jsem šťastně obdarována od přírody dlouhými řasami, a s těmito řasenkami z nich bez jakéhokoli úsilí vytvořím klasickou mrkací panenku :)


Maybelline Colossal Volum' Express
Moje první řasenka od Maybelline. Je skvělá, ale jiné ji dokázaly předběhnout. Nicméně řasy neslepuje, s kartáčkem se celkem dobře pracuje a zahustí i prodlouží.
Vyzkoušela jsem i její voděodolnou sestru, ale zdálo se mi, že příliš slepuje řasy, takže upřednostňuji tuto, a ani mi to nevadí - nepotřebuji odolávat vodě nějak zvlášť často, nejsem žádný plavací a koupací typ. :)

Chtěla jsem vyzkoušet i Maybelline Falsies, ale neslyšela jsem o ní žádné chvály, takže jsem si jí nakonec nepořídila.


Maybelline Colossal Volum' Express Cat Eyes.
Opět obrovská spokojenost. Geniální zahnutý kartáček, který opravdu udělá to, co slíbí - bez problému namalujete i řasy ve vnějším i vnitřním koutku, bez jakéhokoli opatlání víček a podobných lahůdek. Řasy spíše prodlouží, než zahustí, ale to je u kočičích očí alespoň pro mě požadovaný efekt.


Maybelline One by One Volum' Express
Nejnovější řasenka od Maybelline, a už teď ji mohu pasovat na asi nejoblíbenější z téhle trojky. Jak jsem říkala - řasy mám dlouhé od přírody, a proto u řasenek oceňuji zahuštění. Tahle je na to perfektní. S kartáčkem se i přes jeho velikost pracuje taky pěkně.

Tolik pro dnešek ode mě. Co Vy a řasenky Maybelline? 
Používáte je a vyhovují Vám nebo ne?
Který typ máte doma Vy, nebo jich máte víc? V tom případě, který je Váš nejoblíbenější?

Dejte mi vědět v komentářích.

12 comments:

  1. Ahoj, na blogu ses ptala jaký je odstín rtěnky essence, je to in the nude. Ale i když si bledule tahle je právě akorát, je taková tmavší, však zajdi do dm a uvidíš:)

    ReplyDelete
  2. To jsme dvě omámenkyně kouzelnickým světem! Já mám v plánu Tekuté štěstí, jak jsi možná mohla vidět v mém dopisu pro Ježíška. Bohužel prstýnek s relikviemi jsem nikde neviděla, ale tady: http://www.fler.cz/zbozi/relikvie-smrti-nahrdelnik-2168027 je máš aspoň na krk :o)

    ReplyDelete
  3. tu žlutou má kamarádka a nemuže si ji vynachválit, já s ní zkušenosti nemám také mám poměrně hezké přírodní řasy, tak mi stačí normální řasenka, ale docela jsem si oblíbila tu volume lash od Rimelu takže můžu doporučit :-)

    Na mém blogu zrovna probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-) http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Já tu od Mbl one by one tky miluju. Je o ní i na mém blogu, tak pokud si to chceš přečíst :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Mám prvú aj druhú a spokojná som na 120 % :))

    ReplyDelete
  6. Fakt tá One by one je také dobrá?Niekde sa píše že je inde zasa že nie tak neviem či si ju mám kúpiť :)http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ja uz jsem dlouhe roky verna rasence od dermacolu, protoze s tema gumovyma kartackama mi to nikdy moc neslo .D

    ReplyDelete
  8. JelizaRose: Díky za tip! :)

    Markéta: Já Rimmel nikdy neozkoušela, ani jsem moc neměla důvod, ale třeba ho časem prověřím :)

    Zdenda: Viď? A taky tak nadšená, žes o ní napsala na blog ;)

    Betty: Věřím, vyzkoušej i třetí, stojí to za to. (A navíc myslím v Rossmanovi ji teď mají v akci snad za 169 Kč ;).)

    Sarah159: Řekla bych, ať to zkusíš. Každému určitě vyhovuje něco jiného, ale já, maminka a dokonce i mé kamarádky jsme nadšené :)

    ennie: Není to tak složité, zvykneš si. Ale ze začátku jsem to taky měla rovnou i s "linkami" všude kolem očí :D

    ReplyDelete
  9. ja od maybelline nepouzivam, skor od loreal alebo maxfactor, ale s tou one je dost ludi spokojnych..

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. mám od maybelline tu one by one a nejsem nijak nadsena teda:(
    kartacek je na me prilis velky, no ale tak budiz, zvladnu se namalovat bez smouh, ale spis mi teda prijde, ze na prvni vrstvu moc parady neudela a na druhou uz slepuje:((

    pouzivam ji sem tam kdyz jsem ve spechu, ale uz si ji rozhodne nekoupim.

    za me jednicka mezi drogeriovynma rasenkama stale volumissime loreal. uz mam asi patou.

    ReplyDelete
  11. evie: Já s L'Oréalem jednou neudělala dobrou zkušenost a od té doby jsem ho nezkoušela. Mají teď nějaký hit? :)

    Color Beam: Asi jsi odpověděla na to, na co se ptám předchozí komentující :) Já zatím pořád neměla důvod vyzkoušet něco jiného než Maybelline. Je strašně zajímavé, jak každému sedí něco úplně jiného - já jsem s One by One fakt strašně moc spokojená, sice souhlasím, že to obvykle chce dvě vrstvy, ale neslepuje podle mě skoro vůbec. Jak říkám - každému vyhovuje něco úplně jiného :))

    Díky za krásné a přínosné komentáře!

    ReplyDelete

Thanks for your comment!
I will get back to you soon :)