November 22, 2011

Kate Moss for Rimmel

Read this post in ENGLISH by clicking on a link below the post!

Kate Moss nedávno navrhla svou první kolekci rtěnek pro Rimmel. Do obchodů dorazilo celkem sedm odstínů a já naštěstí jeden ukořistila. Vybírala jsem ze dvou nude odstínů - č. 03 a č. 07. Nakonec zvítězila výraznější a plnější barva č. 7.
Nicméně, díky skvělé konzistenci rtěnky, která je krémová a jakoby hedvábná, skvělému krytí a příjemné, ale nepříliš agresivní vůni, se rozhodně chystám zpět pro odstín č. 01, ve kterém se skrývá klasická rudá barva jakou dobře známe z 20. let.





Máte i Vy svou vlastní rtěnku od Kate Moss? Jaký odstín?
Jste spokojeni, nebo ne?


Kate Moss recently designed her very first lipstick collection for Rimmel. Totally seven shades has come to stores and luckily I got one of them. I was choosing from two kind of nude shades - no. 03 and no. 07. In the end, more intensive and full colour of no. 07 won.
However, thanks to the lipstick's consistence which is creamy and very silky, great covering and pleasant and not very aggresive smell, I'm definitely going back for no. 01 which stands for classic red colour as we know it from the 20's.





Have you got your own Kate lipstick? In which shade?
Do you like it or hate it?


6 comments:

  1. Na tuto rtěnku mám určitě zálusk, líbí se mi ten odstín 3 a 7, mezki kterými jsi vybírala ty :) Tak uvidím :)

    ReplyDelete
  2. ty rtěnky jsou skvělé , jo a ten lak je od maybelline minicolorama candy pink :)

    ReplyDelete
  3. já rtěnky moc nepoužívám, ale kdybych na nějakou od Kate narazila určitě si nějakou koupím:) vypadají skvěle:)

    ReplyDelete
  4. Christyi: Odstín 3 už je docela světlý, a já jsem strašná bledule, takže jsem se bála, abych potom nevypadala trochu "mrtvolně" :) Pokud bych nebyla limitovaná tónem pleti, zvolila bych ten.

    Petul: Děkuju, musím si ho obstarat, je kouzelný!

    Special She*: Já taky právě ne, mám velkou převahu lesků a jen pár rtěnek. Ale ta od Kate se mi líbila už jenom tím obalem, navíc nebyla ani cenově přemrštěná, tak jsem si řekla proč ne - a nakonec ji doporučuji, nosím jí už týden v kuse! :)

    ReplyDelete
  5. mam odstiny 3 a 9 (ted nevim, jestli je to 9 a nebo 6 vlastne... takovy studeny cerveny, pojmenovali to "tender mauve",coz vubec nesedi).
    tu cervenou ted nosim kazdy den do prace, uplne jsem si to zamilovala:-))

    ReplyDelete
  6. Color Beam: Já se pro ní právě taky chystala, nakonec to dopadlo jinak (viz dnešní článek), ale poučila jsem se a půjdu pro ní zpátky. A pro ten odstín 3 taky. Sice budu vypadat jako po smrti, protože jsem v obličeji bílá jak stěna a ještě si dám hodně světlou rtěnku na pusu, ale tak strašně po ní toužím, že kdybych jí měla nosit jen doma, koupím si jí i tak :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment!
I will get back to you soon :)