November 23, 2011

My Black Loves

Read this post in ENGLISH by clicking on a link below the post!

Protože mám sama ráda posty tohoto typu na jiných fashion stránkách, rozhodla jsem se vyfotit svoje oblíbené černé boty (většina na podpatku plus jedny velmi speciální balerínky). V příštích dnech udělám to samé i s mými barevnými drahoušky!


Moje nejúžasnější wedges.
Ano, bolest.
Moji miláčkové, ale jsou už strašlivě staré. :(
Boty z maturitního plesu.
Balerínky s velmi speciální vychytávkou - kožešinkou uvnitř! Je skvělé, že je unosím i přes zimu.
Na nohou vypadají strašně elegantně, navíc jsou pohodné jako bačkůrky.

Upřednostňujete tenisky, balerínky, wedges, nebo podpatky?
A kde nejraději boty nakupujete?



I've decided (since I love this kind of posts on other blogs) to take photos of my most favourite black heels (and one very special flats). In next few days I'll do the same with my colourful darlings!

My most amazing wedges.
Oh yes, pain.
Lovelies, but they're so ooold. :(
My graduation ball heels.
Flats with a very special feature - fur inside! Wearable during winter, yay!
Most comfortable, very elegant.

Do you prefer sneakers, flats, wedges or heels?

And where do you like to shop for boots?

3 comments:

  1. Ty první jsou úžasný, já teda takový žádný zatim nemám, ale rozhodně je plánuju
    celkově se mi nejvíc líbí podpatky, ale vždycky, když si je chci někam vzít, tak musím přemejšlet, kde všude budu chodit, jestli bude dost času a tak, ptž ty chodníky u nás jsou docela bídný :-D
    A little bit of fashion

    ReplyDelete
  2. ty prvni jsou skvely!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. J.: Já taky, vždycky musím přesně promyslet tu trasu a povrch, po kterým půjdu. Právě v těch prvních jsem jednou zažila nádherné faux pas. Jsou strašně pohodlné a já na přechodu u Rudolfina, kde jsou takové ty velké klouzavé dlažební kostky, doslova zapomněla, co mám na nohou a pokusila jsem se ho přeběhnout. Udělala jsem pár jakýchsi škubavých pohybů ve snaze zachránit se před pádem, nějak jsem to vybalancovala, ale kluci na chodníku ze mě měli srandy na celej den. :))

    ReplyDelete

Thanks for your comment!
I will get back to you soon :)