December 2, 2011

Skin Care

Konečně jsem dohnala alespoň ty nejnutnější povinnosti do práce a do školy, a mám čas se věnovat článku. Raději vynechám pár dnů a pak zveřejním článek, se kterým jsem spokojená, než abych sem za každou cenu cpala dennodenně hlouposti.
Na dnešek jsem si připravila téma denní péče o pleť, ale ještě než začnu, musím se svěřit, jak moc se těším, až Vám tady ukážu své dnešní úlovky z Rossmanna. Šla jsem samozřejmě pro něco úplně jiného, než jsem si koupila, ale udělala jsem si radost za velmi hezké ceny. Čekejte v nejbližších dnech článek.

Ale teď už k každodenní péči o pleť. S tou mojí není dvakrát veselo. Mívala jsem přímo alabastrovou pleť, ovšem pak přišla jedna zákeřná nemoc, a teď bojuji se vším možným – jednou je to výskyt pupínků v míře akné, podruhé absolutně přesušená pleť s loupajícími se šupinkami. Máme veselo.
Vyzkoušela jsem mnoho přípravků, včetně hodně drahých, lékárenských, a co já vím. Zázraky se tedy nekonaly.
Pak jsem zkusila značku Ryor. Proměna se nekonala za týden, ani za dva, ale tak po měsíci nebo dvou jsem začínala pozorovat trvalé a viditelné zlepšení. Nyní, asi po půl roce používání můžu říct, že se mi pleť celkem srovnala a už tolik neválčíme. I tak ale musím přípravky ordinovat podle aktuální situace, která se mnohdy mění ze dne na den.
Právě dnes jsem nákupem v Rossmannovi, jak jsem zmínila výše, svou Ryor sbírku rozšířila, a od nových výrobků zklamání neočekávám, tak snad si svou pověst udrží.

Teď k přípravkům, které používám v období, kdy válčím s pupínky, a považuji je za vhodné pro normální (řada s mořskými řasami) až smíšenou (řada Aknestop) pleť.

 Cleanser & Toner Pure Camille – Yves Rocher
Asi jediný odličovač, který se mi nepokouší vypálit oči. Téměř všechny, které jsem ozkoušela, mě pálily, tento ale ani trochu. V pohodě odlíčí i voděodolný make-up.

Bylinné tonikum – Ryor (řada Aknestop)
Používám ho ráno i večer.

 Calming sérum – Ryor (řada Aknestop)
Na můj vkus má sérum až příliš vodovou konzistenci, ale dá se s tím žít.

Vypínací a zpevňující fluid s mořskými řasami – Ryor
Tento fluid používám na partie krku a dekoltu jako prevenci proti vráskám.

 Krém s fytosfingosinem – Ryor (řada Aknestop)
Tento krém používám pouze na noc, ráno sahám po séru.

Matující krém s mořskými řasami – Ryor
Také tento krém používám převážně na noc, ale nemyslím si, že by byl na ráno nevhodný.

+ Aknestop SOS Roll-On (mám ho v tašce, kterou zrovna nemám u sebe, a nemohla jsem ho vyfotit) - je ale perfektní na rychlý konec se vznikajícím pupínkem.

Všechny výrobky Ryor jsou cenově velmi příjemné (krémy kolem 100 Kč, séra a fluidy kolem 120 Kč, roll-on něco kolem 80 Kč). Odličovač Yves Rocher myslím něco kolem 200 Kč.

Používáte kosmetiku Ryor a jste spokojeny?
Případně jaká je Vaše srdcová záležitost co se týká péče o Vaši tvář?
Podělte se v komentářích, tipy na ozkoušení nových výrobků uvítám všemi deseti!

4 comments:

  1. Úplně mi mluvíš z duše, taky se mi zhoršila pleť a byla jsem z toho dost zoufala, s Riorem mám dobré zkušenosti, koupila mi ji maminka a opravdu pomáhá,... teď si taky nemůžu vynachválit kosmetiku od Avéne, takže taky doporučuji :-)

    ReplyDelete
  2. mne se taky vzdycky na zimu zhorsi plet, mam ted taky to tonikum a pomer cena x kvalita je skvely .)

    ReplyDelete
  3. uz jsem leckdde slysela skvele ohlasy na ryor, obzvlaste si holky chvalily jako ucinny gel proti celulitide (zkusenost s tim teda nemam) (resp s celulitidou ano:DDD, ale s gelem ne:D).

    ja mam od ryoru nejake dva kremy, ktere ale nepouzivam. pouzivala jsem jeden v lete, ale nejak mi to nesedlo. ne ze by mi to delalo neplechu, ale proste jsem se s tim vyrobkem (mam teda 2)nepopasovala, mela jsem z toho spatny pocit. takze zatim mi lezi v suplicku.

    moje srdcova zalezitost je v momentalni dobe Maria Galland Dermatologic System. nikdy jsem nemela nic lepsiho a jsem ablolutne nadsena. plet se mi neskutecne zlepsila a vyrobky mi sedly.

    ReplyDelete
  4. Markéta Trpišovská: Od Avéne jsem ještě nic nezkoušela, díky za tip! :)

    ennie: Ryor je celý neuvěřitelně příznivý. Chtěla jsem kupovat nějaký speciální krém na oční vrásky, nachystala si asi 800 Kč a modlila se, abych se do rozpočtu vešla, a paní mě poprosila o něco přes 300 Kč.

    Color Beam: Gel jsem nezkoušela, a asi budu muset! Docela bych to potřebovala :DDD A tu značku, co jmenuješ, vůbec neznám! Díky za tip, podívám se po internetu :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment!
I will get back to you soon :)