November 24, 2011

Daily Make-Up with Essence

Když na trh přišla kosmetika Essence, žádné velké naděje jsem do ní nevkládala a v začátcích mě ani nijak zvlášť příjemně nepřekvapila. V posledních měsících se to však mění, a já jsem nedávno při své ranní make-up rutině zjistila, že kromě make-upu a řasenky držím v ruce samé výrobky Essence.


1 - Maybelline Super Stay 24h
Velmi příjemný make-up. Hezky, ale ne moc výrazně, voní. O 24 hodinách bych polemizovala, ale standardní pracovní den s Vámi přežije relativně bez úhony. Neobsahuje oleje. Díky tomu není třeba žádné další šílené pudrování, postačí jen lehce přeprášit transparentním fixačním pudrem (ten mám taky od Essence, ale ne zrovna po ruce, takže jsem ho nemohla vyfotit). U make-upů upřednostňují dobré krytí, a tento i přes jemnou a hebkou konzistenci kryje skvěle, korektor je třeba jen na větší nedokonalosti.

2 - Essence Gel Eyeliner Brush
Štěteček potřebný pro použití gelových linek (č. 3). Jsem s ním relativně spokojená, ale dražším výrobkům se nevyrovná. Gelové linky používám denně - tudíž štětec každý den zaplácám a pak ho musím vyčistit. Poslední týden jsem začala pozorovat, že štětinky se povolují a trochu vylézají. Mám ho ale už skoro rok, a za tu cenu (myslím kolem 40 nebo 50 korun) to považuju za celkem slušný výkon.

3 - Essence Gel Eyeliner
Odstín 01 - Midnight in Paris.
Gelové linky asi za stovku. Čekala jsem všechno možné, ale že budou perfektní? Slyšela jsem různé stížnosti na to, že jdou špatně odlíčit, ale nemůžu souhlasit. Pokud se umíte odlíčit správně, linky na očích nezůstávají. I tak ale vydrží celý den a noc pokud potřebujete, jsou jako přikované, neobtiskávají se a nerozmazávají. Mají dobrou konzistenci, hezky se s nimi pracuje a i když Vám ujede ruka, s vatovým štětečkem a trochou trpělivosti jdou opravit. Dají se s nimi namalovat linky všech druhů, od nejtenčích až po široké. Tím, že jsou spojeny prací se štětečkem jsou pro mě o něco sympatičtější, protože mi vyhovuje držet dlouhý štětec a ne jen ty krátké "tyčinky", které najdeme u klasických tekutých linek. Barva je intenzivní, černočerná, nečekejte žádnou tmavě šedou, jako tomu bývá u linek ve fixu (které jsem od Essence taky vyzkoušela a vydržely asi čtyři aplikace).
Vyrábějí se kromě klasické černé ještě myslím v tmavě zelené a tmavě fialové. Fialová není moje barva, ale ty zelené chci v nejbližší době taky ozkoušet.

4 - Essence Smokey Eyes Brush
Opět překvapující, jak dobře se s ním pracuje. Dá se s ním krásně stínovat, a s trochou cviku Vás štětec skvěle "poslouchá" a dělá opravdu to, co s ním dělat chcete.

5 - Essence Smokey Eyes Set
Odstín 02 - Punk Vibe.
No. V balení najdete klasické stíny plus jakési gelové cosi. A samozřejmě klasický houbičkový aplikátor obohacený na druhém konci o štěteček. Gelovou část a tu šílenou věc na aplikaci bych vyhodila a zakázala. Štěteček se tomu výše zmíněnému (č. 2) nepodobá ani za mák, houbičkové aplikátory považuji za zlo a ta gelová věc, se kterou si zřejmě máte namalovat linky, by byla možná dobrá na boty. Hrůza a děs. Stíny jsou lepší, mnohem lepší, a nechápu, jak si zasloužily skončit v tak strašné společnosti. Nepráší, jsou celkem intenzivní - ale prací se štětečkem se dají přizpůsobit zcela Vašim představám o intenzitě barvy, takže není problém jen decentně tónovat světle hnědým odstínem, nebo naopak přitvrdit s intenzivní tmavě hnědou barvou. Opět spokojenost. Příště však kupuji jen ty.

6 - Essence Silky Touch Blush
Moje je v odstínu 20 - Babydoll.
Opět spokojenost. Stačí jednou přejet tvářenku štětcem, sklepnout přebytečné množství a hned máte na tvářích velmi přirozenou zdravou barvu. Opatrně s ní, stačí opravdu málo, a věřím, že s intenzitou barvy téhle tvářenky se to dá snadno nehezky přehnat.

Na závěr pak samozřejmě řasenka. Střídám jich ale několik druhů a chystám pro ně samostatný post :)

Používáte kosmetiku Essence? Jaké jsou Vaše zkušenosti s ní?

3 comments:

  1. Kosmetiku Essence mám moc ráda a úplně od ní miluju laky! takže doporučuju :D
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. tak kosmetiku essence mam rada:-).nejdriv jsem se na to sklebila, ale presne - ted uz se mi leccos nahromadilo. jako asi bych si nelajzla veci na oblicej - myslim tim makeup nebo krem (na to mam bohuzel dost citlivou pokozku:(...), ale laky mam, rtenku nejakou, asi dvoje stiny - no a samozrejme ty linky. a z tech jsem teda fakt nadsena. vyzkousela jsem ruzne a tyhle vedou - pomer cena X vykon je naprosto bombovy:-)
    za tech 70 korun to nema chybu:-)

    ReplyDelete
  3. Zdenda: Ano, ano, nejhorší na nich je ta cena. Mám jich doma snad patnáct a už se proklínám, kdykoliv se chystám koupit si další! :D

    Color Beam: Souhlasím s Tebou, do make-upů bych taky nešla. Jinak jsem ovšem stále překvapenější, za jakou cenu se dají pořídit celkem slušné výrobky :))

    ReplyDelete

Thanks for your comment!
I will get back to you soon :)